OM Klubben

Herning Baseball og Softball Klub har som kaldenavn Trolls eller troldene på Dansk. Foreningen blev stiftet i 2015. Klubbens formål er på kammeratlig vis og med god idrætslig indstilling at dyrke baseball og/eller softball, på såvel turnerings- som motionsmæssigt plan samt at udbrede kendskabet til baseball og /eller softball. Endvidere at udvikle medlemmernes lyst til at engagere sig og tage et medansvar i Klubben.
Udover at tilbyde baseball og softball i bredeste forstand af ordet, sætter klubben også ind på at organisere forskellige andre aktiviteter.

Vi er en Sport-plus forening og har flere sociale of samfunds-ansvarlige aktiviteter som er baseball (sport) relateret. Ud over de regelmæssige teams tilbydder vi også træninger til SFO-er og folkeskoler.

Ønsker du at vide mere, om Amerikansk Rundbold, baseball og softball i forbindelse med Herning Baseball of Softball Klub, så tøv ikke med at kontakte os via:

info@herningbaseball.dk

Vi træner ved Gullestrup Hallen